<$BlogRSDUrl$>

sábado, novembro 22, 2003

fly me to the moon #6
Eu não sei ao certo de onde vem esta simpatia por este disco, nem sei se é realmente um grande disco. Mas desde o John Cale, que, confesso, prefiro, ao Lou Reed, passando pelo Andy Warhol, ou pela sugestão de The Velvet Underground, vai tudo a meu favor. As canções, umas mais que outras, certamente, mas sempre a meu favor.


Songs For Drella, Lou Reed & John Cale

(...)It wasn't me who shamed you, who covered you with mud
You did it to yourself without any help from me
You act as I could've told you or stopped you like some god
But people never listen and you know that that's a fact

I never said slit your wrists and die
I never said throw your life away
It wasn't , it wasn't me, it wasn't me
You're killing yourself - you can't blame me


This page is powered by Blogger. Isn't yours?